Selg båten, les bloggen, legg igjen en kommentar. Dagsaktuelt my ass! Lang tittel my ass.!!!!

26 aug

I et forsøk på å få folk til å lese denne samlingen av dritt på nettet har jeg skrevet mye rart. Jeg har gjort et forsøk på å legge ved bilder av forskjellige ting. I håpet av at det er slik folk sier, at folk som leser blogger, ser egentlig bare på bildene. Men du må liksom gjøre så mye desperat for at noen skal lese «bloggen». Du må liksom legge ut link på Facebook for at folk skal lese. Og jeg har jo ikke peiling på om noen leser dette, eller om folk bare ser og klikker seg raskt ut igjen.

Mus

Mus, klikk klikk klikk klikk

Jeg har enda ikke funnet ut hvordan du får folk til å legge igjen en kommmentar. Må jeg si noe provoserende? Som at jeg ikke synes det var noe galt i at politiet la ut båten beredskapstroppen brukte på vei til Utøya. Båten er jo en drittbåt! De kom seg jo ikke ut til Utøya med den. Er jo ikke vits å samle på noe som ikke fungerer. Og ikke kom og si til meg at den båten er bevismateriale.

Skikkelig ræva båt, selg den!

Ellers så er jeg for tiden syk. Forskjøllet og vond i hodet. Sånn, der fikk du dagens dose av personlig prat!

LEGG IGJEN EN KOMMENTAR YOU BASTARD!!!si hva du vil ha!

Legg igjen en kommentar