Dagens anbefaling: Dagens mann og Kong Halvor!

6 Oct

I dag skal jeg ikke legge ut mer enn et innlegg. Jeg skal bruke all min kraft på å ikke skrive om RE. eller FB-S. Det er blitt brukt for mye tid og plass på disse to tingene på denne «bloggen». Så jeg skal komme med en anbefaling i stede for å skrive om verdens to mest døveste ting: RE. og FB-S. Hvis du lurer på hva RE. og FB-S. er for noe, så skal jeg avsløre det i morgen. Funfact: dette ble skrevet i går og ikke i dag, eller, det ble skrevet i dag, men ikke lagt ut før i dag/i morgen. Dette ble veldig rart, men 20 poeng til dem som klarer å forstå det! Akkurat nå ser jeg litt på «Tangerudbakken» mens jeg skriver, det er et skikkelig kult program, men det er ikke min anbefaling i dag.

Dette er ikke en komedie, men de er skikkelig morsomme og koselige!

Jeg vil anbefale det skikkelig bra programmet «Dagens Mann» på tv3. Til dere som synes det hørtes ut som jeg brukte ironi der så gjorde jeg det, faktisk! For programmet i seg selv er ikke så veldig kult. Det som gjør programmet verdt å se er programleder Hasse Hope! Han må være en av Norges beste programledere og han er Norges nye humorkonge! Han har en lun og «snill» humor, men er likevell litt på kanten til tider, akkurat slik vi vil ha det! Han er en litt morsommere Knut Nærum!

Fikk ikke til å laste opp bilde av Hasse Hope, men skal prøve igjen om litt.

Min neste anbefaling er Kong Halvor, Norges mest talentfulle «blogger» selv om det ikke er blogg han har, men en hjemmeside! Han lager de særeste og morsommste videoene i hjemmesideNorge! Kong Halvor kan du besøke HER eller du kan «klikke» på linken som ligger et sted på høyre side av min «blogg». Kos deg, han liker deg sikkert, så lenge du ikke er en IDIOT! Men det er jo ingen idioter som til nå har besøkt min «blogg». De har i alle fall ikke lagt igjen noen «spor» etter seg!

Litt av en type!

Nå skal jeg sjekke om jeg får opp et bilde av Hasse Hope!

Se der ja! Fin fyr!

Og nå til det som er helt sprøtt! Disse to typene som du ser bilde av over her, har nettopp vært på tv i lag! Kong Halvor kom på besøk hos Hasse Hope i Dagens Mann, for å finne seg en date. Om har klarte det kan du ser rett under her.

Så der har du det, to anbefalinger i et! Tror det er det de kaller en «rød tråd». Fikk mye PES(ikke fotballspillet) på skolen for å ikke ha en «rød tråd». Jeg fikk enda mer PES(ikke fotballspillet) når jeg sa til frøken at hun hadde sikkert en rød tråd mellom beina siden hun var så sur! Frekk liten type jeg!

Nå har jeg gitt en ørliten reklame til Kong Halvor og til Hasse Hope! Hvis det kan kalles reklame på en så liten «blogg» som dette!

Ha en smooth torsdag og en «rød tråd» gjennom din dag!

2 kommentar to “Dagens anbefaling: Dagens mann og Kong Halvor!”

  1. Kong Halvor 6. oktober 2011 kl. 18:12 #

    Dette likte jeg godt! Nå kan Ylvis bare angre, nå

    • gabrielholta 6. oktober 2011 kl. 18:30 #

      Du hjertelig velkommen! Eller det høres bedre ut på engelsk: Your welcome! Nå kan Ylvis bare angre! Så er det bare å si fra om du trenger assistanse i fremtidige prosjekter/stunts!

Legg igjen en kommentar

