Arkiv | 17:41

Dag nr.3 uten Facebook!

5 okt

Ja, ja, ja(hvis det er lov å si), jeg vet jeg sa jeg skulle(3 jeg på rekke og rad) «sammle sammen noen dager før jeg sa noe om hvordan det gikk med Facebook-sølibatet mitt. Men i mangel av noe annet å skrive om må jeg rett og slett gjøre en update! Det er også fordi jeg «trenger» å gjøre updates for at noen skal stikke innom.

Stikke innom som denne damen!

Det er utrolig frustrende når jeg får beskjed om at det er blitt tagget bilder med meg i på Facebook uten å kunne se dem. Jeg untagger ingen bilder så lenge det er meg på bildet. Ellers er det frustrerende å ikke kunne gå på Facebook på skolen. Det er det eneste jeg sliter med om dagen!

Ellers «oppdaget» jeg denne sangen på Ipoden min i dag! Har hatt den på Ipoden i over et år, men har aldri lagt merke til den. Sorry!

Denne er blandt annet til deg Odd Vegard, hvis du noen gang er innom her!

Ellers må dere huske å stemme på om dere tror jeg vil klare å unngå Facebook i en måned!

Poke!